Причал
Кількість записів:
Cторінки:
    #1080053
    Соверен
    Сьогодні, 00:51
    #1080053
    Соверен
    Сьогодні, 00:51
    Уєфа-йобані мразоти!
    Читати далі
    #1080052
    Locki
    Вчора, 23:31
    #1080052
    Locki
    Вчора, 23:31
    vem (#1080041) >>> 
    Мордор це країна, де мАсква грає роль яйця з голкою, не дарма кажуть про країну одного міста. Успішне використання наших дронів та ракет по всій території русні це просто операції, які мають вплив на економіку на виробництво, але вони не впливають на прийняття рішень навіть на 1%. Поки не буде ударів ракет та дронами в межах МКАД, риторіка хуйла не зміниться ні на йоту.

    Але "успішність" ударів по руснявому центру поки що недосяжна через те, що вони туди стягують ППО у кількості, що не дає можливості нам казати про результативність хоча б на 20-30% від тієї, яку ми маємо зараз поза межами МКАД. Нам простіше бити по периферії - маємо одразу результат, бо там ППО дирка на дирці у порівнянні з регіоном їх столиці. Так ми маємо непогану ефективність з практично нульовим степенем ефектності.

    Для зміни ситуації потрібно або кардинально "вичистити" їх ППО до рівня, коли у них не буде можливості прикрити столицю (це ще 3-4 роки війни), або нарешті отримати власну балістику 500+ у серійному виробництві.

    Соверен (#1080051) >>> 
    Це чудово, але має виключно тимчасовий ефект, щоб мати постійний результат, треба мати достатню кількість засобів, що зможуть достати до виробництва шахедів та уникнути руснявого ППО.
    #1080051
    Соверен
    Вчора, 23:11
    #1080051
    Соверен
    Вчора, 23:11
    ⚡️Є інформація, що по Міллерово прилетіло прямо в момент пуску шахедів. Знищено декілька установок та, можливо, склад БПЛА.
    #1080050
    Perdomanoz
    Вчора, 23:03
    #1080050
    Perdomanoz
    Вчора, 23:03
    Трохи позитиву. Не все так хуйово з активами свнсбк.
    Хоча хуйово прямо зараз.
    Читати далі
    Вчора, 22:53
    #1080049
    io
    Вчора, 22:53
    США временно приостановили часть санкций против российского «Лукойл», — Минфин США
    Продлено действие генеральной лицензии, которая позволяет сетям автозаправок «Лукойл» за пределами России работать без санкций до апреля 2026 года.

    ай да рыжий выблядок
    Вчора, 22:45
    #1080048
    LIS
    Вчора, 22:45
    AlexDnepr (#1080046) >>> 
    Єбуча кровосіся#2 з бюджетного комітету ВР, внучок-послідовник дедулі кровосісі#1.
    Атец цієї єбаніни.
    #1080046
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 17:36
    #1080046
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 17:36
    В Европе пытаются облегчить жизнь малым предпринимателям, увеличивают пороги.
    У нас - все наоборот. При войне, когда все и так сложно.
    Мамкины, блядь, иканамисты. У меня уже цензурных слов не осталось.
    Там еще предлагают сильнее с ухылянтами бороться. Очень вовремя, надежный план как никогда.
    #1080045
    Соверен
    Вчора, 17:19
    #1080045
    Соверен
    Вчора, 17:19
    Соверен (#1080044) >>> ось ця нормальна
    https://t.me/tgp_news/93282
    #1080044
    Соверен
    Вчора, 16:49
    #1080044
    Соверен
    Вчора, 16:49
    Я так розумію що у ручні мінус літак?
    https://t.me/c/1651417580/10914
    Читати далі
    Дрон-камікадзе FP-2 знищує винищувач МіГ-29 росіян на аеродромі в Криму
    Бросок Мангуста🇺🇦 

    #1080042
    С
    сахар
    Вчора, 15:38
    #1080042
    С
    сахар
    Вчора, 15:38
    vem (#1080041) >>> наша статистика по сбитым/нет за ноябрь: https://t.me/oko_gora/17361
    Вчора, 15:30
    #1080041
    vem
    Вчора, 15:30
    Читати далі
    Вчора, 10:58
    #1080040
    LIS
    Вчора, 10:58
    Oss (#1080039) >>> 
    Ага, є таке, дуже вірний хід того хто цю стратегію розробив.
    Вчора, 10:28
    #1080039
    Oss
    Вчора, 10:28
    По ударах по тіньовому флоту
    Читати далі
    #1080038
    B
    Biff
    Вчора, 10:02
    #1080038
    B
    Biff
    Вчора, 10:02
    МАМ (#1080032) >>> Ой не факn що хоче закінчити. Судячи з того, яке явне задоволення на його харі, коли він розповідає про успіхи на фронті, або про нове озброєння, то стан війни його цілком влаштовує. Може тому він і висуває заздалегідь неприйнятні для нас умови.
    Вчора, 09:47
    #1080037
    LIS
    Вчора, 09:47
    AlexDnepr (#1080036) >>> 
    Та зрозуміло що консерва.
    #1080036
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 09:34
    #1080036
    A
    AlexDnepr
    Вчора, 09:34
    LIS (#1080034) >>> 
    Стубб ничего такого не сказал. Просто правду
    А бельгиец - консерва:
    Читати далі
    Вчора, 09:33
    #1080035
    LIS
    Вчора, 09:33
    Європа ніхуя не розуміє, що з такими підходами вони наступні, і дуже швидко, немає в них часу до 2028-2030 року, в найкращому 2027 рік.
    Вчора, 09:31
    #1080034
    LIS
    Вчора, 09:31
    Скінчилася казочка про 140 ярдів.
    Хуйло останніми діями свого досягло. Зірвало використання заморожених активів.
    Прем'єр Бельгії: поразки росії не буде, заморожені активи доведеться повернути Кремлю

    Прем'єр Бельгії Барт де Вевер в інтерв'ю La Libre заявив, що розмови про поразку росії «казка та повна ілюзія». За його словами, на Заході ніхто всерйоз не вірить у сценарій, в якому Москва зазнає стратегічної поразки. Він додав, що заморожені російські активи доведеться повернути Кремлю.

    Тобто, якби росія зазнавала поразки, тоді б ми віддали гроші Україні, - така логіка країни, де знаходяться €140 млрд. кривавих грошей.


    Справедливий мир в Україні малоймовірний, — президент Фінляндії

    Європейські країни наразі працюють над збереженням незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, заявив президент Фінляндії Александр Стубб в інтерв'ю фінському телеканалу MTV3. Однак, будь-яка угода про припинення бойових дій в Україні навряд чи відповідатиме умовам справедливого миру, зазначив він:
    Вчора, 09:23
    #1080033
    LIS
    Вчора, 09:23
    МАМ (#1080032) >>> 
    Так в тих вивернутих заявах і натякає немає.
    "Будемо досягати цілей сво а потім видно буде"
    Я ще раз кажу, трумпон би не чіпав Україну. А то з імпічменту почав, імпічментом таки і закінчиться, він допісділиться, хуй він Нобєлєвку отримає.
    Козел старий.
    #1080032
    МАМ
    Вчора, 08:58
    #1080032
    МАМ
    Вчора, 08:58
    LIS (#1080031) >>> 
    а шо нє так? Походу, рудий не бреше.  Хуйло справді хотів би закінчити війну найскоріше, питання тільки з яким фіналом він цього хоче
    Вчора, 08:43
    #1080031
    LIS
    Вчора, 08:43
    Когнітивні зв'язки на "найвищому" рівні.(((
    Після перемовин у Москві склалося враження, що хуйло "хотів би закінчити" війну - трумпон.


    #1080030
    mastervovik
    Вчора, 07:11
    #1080030
    mastervovik
    Вчора, 07:11
    Perdomanoz (#1080028) >>> 
    Фіни кацапам наче репарації платили, після "перемоги" програшу у війні яку почала СССР, в забрала Карелію.
    Там правда формально за підтримку фашистської Германії, але ...
    Вчора, 04:50
    #1080029
    LIS
    Вчора, 04:50
    Perdomanoz (#1080025) >>> 
    Дуже класний посил по Сектору .
    Яскравий приклад, що треба заглянути в дзеркало і винні самі.
    Гроші і технічна допомога звідусіль в т.ч. від Ізраілю(навіть газ та електрика).
    Але ніт, вони тотально підтримують ХАМАС/ХЕСБОЛА на ті гроші рили тунелі та бункери , зброю накопичували. І миру там не буде хтось з двох не щезне.
    #1080028
    Perdomanoz
    Вчора, 03:18
    #1080028
    Perdomanoz
    Вчора, 03:18
    Днепровец (#1080027) >>> 
    якщо колись в якійсь війні в майбутньому переможе "зло" і накладе репарації на сторону, що не нападала, захищалася, програла, то висновком буде, що в цій країні всі нестимуть відповідальність за війну?

    Цікаве питання в контексті того чи буде країна, яка перемогла у війні і захопила іншу країну та її ресурси взагалі вимагати репарацій. 
    Це як працює? Репарації з кого - з захопленої країни.
    З.І. А про Німеччину саме не моральний аспект, а репарації. Ніхто ж не розбирався хто де воював чи не воював. Відповідав весь народ. І до речі досі відповідає.

    #1080027
    Днепровец
    Вчора, 02:38
    #1080027
    Днепровец
    Вчора, 02:38
    Perdomanoz (#1080024) >>> 
    Якщо ти про моральний аспект "відповідальністі", то я з тобою згоден щодо підорів. Особливо щодо тих, хто має паспорт і не робить всього, щоб його позбутися, або тих, хто не робить всього, щоб звідти виїхати, жодним матеріальним чином не підтримувати це, і як наслідок в майбутньому, не мати паспорту. І робить це не через меркантильні інтереси, а тому що так правильно.
    Я не розумію, навіщо при цьому давати у приклад Нюрнберг, бо:
    Читати далі

    А щодо людей, які кажуть, "ми всі винні, бо довели до цього" - це приклад гіпервідповідальності (або мазохізму). Мовляв якщо у країні вибрали овоча, то кожна окрема особа не зробила всього можливого, щоб цього не допустити. Або якщо на нас напали, то кожна окрема особа, не зробила достатньо, щоб цього не сталося. Це такого роду філософський погляд, якесь детерміністичне самобічування.

    Це якби коли збірна програла, казати, що ми всі винні у поразці, бо замість того, щоб сидіти на Причалі, ми могли піти і вивчитися на футбольного тренера, а якщо б ми дійсно постаралися і гарно вчилися, то й збірну могли б привести до перемоги. Або винні, тому що з дитинства не пішли займатися футболом, і не виросли у достойного гравця збірної. Або принаймні не ходимо на кожний матч збірної, і не підтримуємо її нон-стоп протягом всього матчу. Десь така логіка, коли хтось каже "ми всі винні".
    Вчора, 01:27
    #1080026
    8
    Вчора, 01:27
    io (#1080023) >>> это второе чтение было. но по итогу бюджета может вовсе не быть, если eu не даст найдет денег

    Proximys (#1080022) >>> всадница огня
    #1080025
    Perdomanoz
    Вчора, 01:11
    #1080025
    Perdomanoz
    Вчора, 01:11
    LIS (#1080020) >>> 
    Левін прикольний чувак, коли він не про Україну пише.
    Ось про Ізраїль було б цікаво почитати - яку кількість дітей вони вбили в Газі. Скільки бойовиків. Інфографіка, порівняння.
    #1080024
    Perdomanoz
    Вчора, 01:00
    #1080024
    Perdomanoz
    Вчора, 01:00
    Днепровец (#1080017) >>> 
    Ти трохи розмив ту тезу, про яку я писав.
    Спробую спростити. Обрання овоча - це колективна відповідальність всіх в країні чи все ж таки його виборців.
    За яким критерієм ти кидаєш абсолютно всіх людей голосував-не голосував в один котел.
    В чому повинна бути колективна відповідальність для людей, які стояли на Майдані проти влади овоча.
    Але це внутрішні питання України.
    Зараз ми переходимо до більш глобальних питань.
    Чи повинні нести відповідальність ВСІ громадяни країни, яка здійснила незаконне вторгнення до іншої країни.
    Нюрнбергський процес відповів - так. 
    На Німеччину були накладені репарації. На всю країну. А що ж тоді з гарними німцями робити, які за гітлера не голосували. Похуй. Вони частина системи і прийняли правила гри.

    Так і кожна свнсбк, яка має російський паспорт приймає правила гри.
    Українців це не стосується - ми ні на кого не нападали. 
    В якому місці тут повинна бути колективна відповідальність українців.
    За що і перед ким?
    З.І. Я думав на четвертому році війни такі речі взагалі не будуть на порядку денному.
    Вчора, 00:09
    #1080023
    io
    Вчора, 00:09
    Бюджет Украины на 2026:
    Доходы 2.9 трлн грн 
    Расходы 4.9 трлн грн 
    Телемарафон не убрали с госфинансирования, и потратят на него 2 млрд грн.

    просто окончательно ебнулись с этим марафоном 
    #1080022
    Proximys
    Вчора, 00:06
    #1080022
    Proximys
    Вчора, 00:06
    Что там кстати карты тарро? 
    Позавчора, 22:41
    #1080021
    LIS
    Позавчора, 22:41
    LIS (#1080019) >>> 
    Сцуко згадав проти ночі цю тварюку гетьманцева.
    😐В українців низькі зарплати через низьку продуктивність і недостатню кількість робочих годин, — нардеп Гетманцев

    А може це у вас підарасів низька продуктивність і ви не дбаєте нормально про державу і її громадян
    Позавчора, 21:03
    #1080020
    LIS
    Позавчора, 21:03
    Якось так
    Читати далі
    Позавчора, 20:58
    #1080019
    LIS
    Позавчора, 20:58
    =pilgrimage= (#1080018) >>> 
    Тедвс лобіює мудло гетьманцев
    Там десятки ярдів мимо каси.
    як казіки гетьманцева і лотереї
    Доречі цього підара теж ОП лобіювала на Комітет такі гниди повинні слідом піти
    #1080018
    =
    =pilgrimage=
    Позавчора, 20:36
    #1080018
    =
    =pilgrimage=
    Позавчора, 20:36
    LIS (#1080016) >>> Цікаво що про Венту питання підіймається вже давно, а от, наприклад, за тютюнового практично монополіста Тедіс чомусь давно вже мовчать. А якщо копнути, то стільки вент та тедісів можна знайти...
    #1080017
    Днепровец
    Позавчора, 20:16
    #1080017
    Днепровец
    Позавчора, 20:16
    Perdomanoz (#1080007) >>> 
    "З твоєю логікою всі чотири Майдани - хуйня неправильна" - не знаю, як можна було логічно до цього прийти з того, що я написав.
    Я кажу, що кожна особа є частиною якогось цілого: нації, раси, вікової групи, статі тощо. Щоб бути послідовним (не лицемірним) можна або узагальнювати (казати, що група погана, замість поганої певної частини групи або окремих особистостей), але тоді приймати узагальнення на свою адресу, коли серед своєї групи є погані елементи; або не узагальнювати і тоді відповідно не нести жодної моральної відповідальності за дії/якості членів своєї групи.
    Я не кажу, що перший підхід правильний, а другий ні. Я сам більше схиляюся до другого. Мова тільки про послідовність/об'єктивність/нелицеміство: здатності трактувати інших як себе і вимагати від інших як від себе. І про те, що нечесно застосовувати обидва підходи, коли це вигідно (перший до інших, другий до себе). І це не особиста претензія до тебе, і не звинувачення у такому підході.
    Позавчора, 19:35
    #1080016
    LIS
    Позавчора, 19:35
    Альо, ДБР та СБУ, не за набу/сап бігати треба
    Про ситуацію із Вентою вже написали американські журналісти

    Видання Townhall прямо вказує на вплив росії на фармсектор України та повну бездіяльність з боку держави.

    Прямі цитати зі статті:
    — російський фармгігант Катрен досі має вплив на українські поставки ліків навіть під час війни.
    — Український дистриб’ютор Вента ЛТД, пов’язаний з Катреном через приховані схеми власності, оперує мільярдами у продажах ліків всередині України.
    — частка компанії вартістю приблизно $25 млн фактично залишилась під контролем рф, попри арешт активів.
    — ❕росія зберігає вплив на критичний сегмент української системи охорони здоров’я.
    — Менеджери, пов’язані з рф, змогли повернути контроль над частиною компанії через юридичні лазівки.
    — Відсутність реальних дій українських органів ставить під сумнів ефективність механізмів арешту активів.
    — участь Катрену, компанії з прямими зв’язками з російськими держструктурами, мала б викликати негайну реакцію української влади.


    У серпні-жовтні аптеки вимагали купувати мінімум 50% товару саме через Вента, а за відмову погрожували штрафами та "проблемами".

    Ще раз — російська дистриб’юторська група Катрен через свою дочірню компанію Вента фактично контролює частину українських аптек.
    #1080015
    Suzuki
    Позавчора, 19:25
    #1080015
    Suzuki
    Позавчора, 19:25
    LIS (#1080013) >>> зарплата нардепам +120к
    Позавчора, 18:42
    #1080014
    LIS
    Позавчора, 18:42
    Иагомедрасулова-батька вчора пом'якшили утримання до нічного домашнього арешту замість СІЗО.
    Магомедрасулова-слідчого взагалі звільнили з під варти без будь яких зобов'язань.
    Позавчора, 18:39
    #1080013
    LIS
    Позавчора, 18:39
    Бюджет прийнятий у другому читанні.
    Витрати на Телемарафон залишилися.
    Позавчора, 18:35
    #1080012
    LIS
    Позавчора, 18:35
    На русії нафтопровід "дружба" знов вийшов з чату.
    Чекаємо завивання  на Дунаї з берегів Були і Пешта.
    📍На росії знову підірвали нафтопровід "Дружба". 1 грудня пролунав вибух неподалік села Казинські Висілки, на гілці Таганрог–Ліпецьк. Для атаки використали вибухівку з дистанційним підривом і додаткові горючі суміші, щоб спричинити максимальне займання.
    Позавчора, 18:27
    #1080011
    LIS
    Позавчора, 18:27
    Красиво сказано)))
    Взагалі треба обережніше будувати плани. Пам’ятаю, як в грудні 2021-го загадав на новий рік менше працювати і більше подорожувати. Іронія в тому, що все так і сталось. Треба просто точніше формулювати. 
    #1080010
    M
    MaxD
    Позавчора, 18:20
    #1080010
    M
    MaxD
    Позавчора, 18:20
    Perdomanoz (#1080008) >>> 
    Взагалі не побігли. Сидять -чекають "нового Ермака"   
    Якщо по суті відповідати далі на цей пост -буде срач на багато сторінок тексту. Тому продовжую спостерігати. 
    Позавчора, 18:02
    #1080009
    LIS
    Позавчора, 18:02
    ОМ27 (#1079986) >>> 
    Мене завши добивала ця національна забавка - иазохізм.
    До чого тут вибори в Україні в 2010 році і вибори поточні в США 2024 року - ми на них не голосували, тим більше за трумпона і тим більше ні в яке дзеркало ми не повинні заглядати.
    Американці вибрали хуйлована на свою голову і на здорові голови всього іншого світу.
    #1080008
    Perdomanoz
    Позавчора, 17:43
    #1080008
    Perdomanoz
    Позавчора, 17:43
    MaxD (#1080005) >>> 
    Міндіч, Галущенко, Гринчук. 10 підозр. 40 осіб на плівках.
    Щури вже побігли чи не зовсім?
    Якщо радянськими мірками до цієї ситуації підходити, то тільки розстріл.
    Якщо не радянськими - тільки за законом.
    І тут, омайнгад, з'являються адвокати, які мають право захищати своїх клієнтів.
    З.І. Ми в правову державу чи в автократію. Якщо в друге - то розстріляти всіх без суду і слідства за законами воєнного стану.
    Всі майдани йдуть нахуй і повертаємо овоча з доларом по 8.
    #1080007
    Perdomanoz
    Позавчора, 17:28
    #1080007
    Perdomanoz
    Позавчора, 17:28
    Днепровец (#1080004) >>> 
    Немає двох підходів до своєї совісті.
    Немає такого - всі пішли і я пішов, якщо ти не довбограй на старті.
    Узагальнення в даному випадку не доречні.
    США я взагалі виношу за лапки. З їх їбанутою системою виборів вони б і гітлера обрали в окремих штатах.
    З.І. Я ніхуя не розумію що таке колективна відповідальність.
    Це коли більшість довбограїв проголосувала за овоча, а я повинен сидіти і чекати наступних виборів і дивитись як країна розвалюється.
    З твоєю логікою всі чотири Майдани - хуйня неправильна.
    Тільки є дуже велике але - в Конституції є норма про право на протест.
    Пряма, право на митінг або демонстрацію не потрібно погоджувати.
    Просто ставиш до відома або МВС або місцеві органи влади.
    #1080006
    A
    AlexDnepr
    Позавчора, 17:12
    #1080006
    A
    AlexDnepr
    Позавчора, 17:12
    MaxD (#1080005) >>> 
    Да, настало время "удивительных историй, о которых невозможно молчать".
    #1080005
    M
    MaxD
    Позавчора, 16:55
    #1080005
    M
    MaxD
    Позавчора, 16:55
    Perdomanoz (#1079998) >>> 
    Спостерігати як живі щури їдять мертвого -це прекрасно. Там вже багато хто відмітився крім Моніки. "Товарищ Ермак не оправдал оказанного партией высокого доверия".   
    Нічого нового. Класика.  Нажаль щури не понесуть жодної відповідальності при будь якому розвитку подій. Адаптуються. 
    #1080004
    Днепровец
    Позавчора, 16:40
    #1080004
    Днепровец
    Позавчора, 16:40
    Perdomanoz (#1079997) >>> 
    Є два підходи до цього, грубо кажучи, "колективна відповідальність" і "індивідуальна відповідальність". Можна аргументувати вибір як одного, так і іншого підходу, але якщо хтось хоче бути послідовним, то в усіх ситуаціях треба застосовувати один й той же підхід.
    Наприклад, якщо "американці вибрали Трампа", "угорці вибрали Орбана", "поляки блокують кордон" і т. п., тоді й "українці вибрали овоча".
    Або якщо "овоча вибирали донбасянє, тітушки і пошановувачі узького світу", тоді "Трампа вибрали білі американські чоловіки", "Орбана вибрали неосвічені селяни угорці", "кордон блокують кілька сотень польських "тітушок", а з "гарними руськими", хто нібито проти війни, "не все так однозначно".
    #1080003
    M
    mikle
    Позавчора, 16:31
    #1080003
    M
    mikle
    Позавчора, 16:31
    AlexDnepr (#1080002) >>> Мазохизм - наша народная черта.
    #1080002
    A
    AlexDnepr
    Позавчора, 16:30
    #1080002
    A
    AlexDnepr
    Позавчора, 16:30
    ОМ27 (#1080001) >>> 
    А я не понимаю за что себя винить.
    Вату никогда не выбирал, русню не толеровал, всегда считал их пидарасами сколько себя помню (понятно, что не всех, но ты понял).
    #1080001
    ОМ27
    Позавчора, 16:29
    #1080001
    ОМ27
    Позавчора, 16:29
    Perdomanoz (#1079997) >>> Усі, в тому числі і я. 
    #1080000
    А
    Анатолий Викторович
    Позавчора, 16:23
    #1080000
    А
    Анатолий Викторович
    Позавчора, 16:23
    Perdomanoz (#1079997) >>> До 14 года все эти "беркут и Майдан,титушки и фанаты,еболо с донбаса и бойцы ЗСУ" были гражданами одной страны.
    #1079999
    A
    AlexDnepr
    Позавчора, 16:21
    #1079999
    A
    AlexDnepr
    Позавчора, 16:21
    Perdomanoz (#1079998) >>> 
    Власта Лазур викликає довіру? Вона ж не приховує прихильницею кого є і постійно це демонструє в ефірах.
    Відразу скажу, ось все це "покажи приклад" і так далі не треба.
    #1079998
    Perdomanoz
    Позавчора, 16:08
    #1079998
    Perdomanoz
    Позавчора, 16:08
    Я все розумію, що Мендель свого часу медійно знищили.
    Тупа пізда і все таке.
    Проте, що вона говорить про Єрмака з голови не вигадаєш.
    Ну і інтервьюєр викликає в мене довіру.
    Посилання

    #1079997
    Perdomanoz
    Позавчора, 15:59
    #1079997
    Perdomanoz
    Позавчора, 15:59
    ОМ27 (#1079986) >>> 
    Ми самі довели ситуацію до цього - багатовекторність, янукович і т.д. 

    Коли хтось таке пише, то я завжди задаю питання. Хто ці ми?
    Це усадити в одне корито беркут і Майдан. Тітушок і футбольних фанів.
    Єбло з Донбасу, яке пішло воювати проти "фашистів" і військових ЗСУ.

    #1079996
    M
    mikle
    Позавчора, 14:33
    #1079996
    M
    mikle
    Позавчора, 14:33
    GAOdp (#1079995) >>> Да, но она не Харріс.
    #1079995
    GAOdp
    Позавчора, 14:25
    #1079995
    GAOdp
    Позавчора, 14:25
    mikle (#1079993) >>> 
    так она вроде тоже не белокожая?
    Позавчора, 14:23
    #1079994
    io
    Позавчора, 14:23
    Кушнер и Уиткофф вступили в военную игру Пыни на переговорах, он переиграл американцев и показал, что уступок не будет, — Politico

    Неожиданно конечно, аналитика на высшем уровне. Но разве эти два долбаеба могли по иному? 
    #1079993
    M
    mikle
    Позавчора, 14:09
    #1079993
    M
    mikle
    Позавчора, 14:09
    Perdomanoz (#1079984) >>> Злі язики кажуть, що навіть жінка могла б перемогти, якби це була Мішель Обама. Проте, то все таке...
    #1079992
    A
    AlexDnepr
    Позавчора, 14:04
    #1079992
    A
    AlexDnepr
    Позавчора, 14:04
    ОМ27 (#1079991) >>> 
    Мы 100 раз это обговаривали.
    Да, именно в идеальном мире "должны были сами", которого не бывает.
    Восточную Европу под крыло взяли Запад, нас оставили на съедение россии сразу после развала совка, мы никому не были нужны и мы природным образом были коррумпированы ими.
    #1079991
    ОМ27
    Позавчора, 14:01
    #1079991
    ОМ27
    Позавчора, 14:01
    AlexDnepr (#1079990) >>> В ідеальному світі, звісно. Але ми самі повинні були знизити ці ризики. Чого не зробили за 30 років незалежності (якщо брати навіть 22, а не 14 рік). 
    Довбойобів-агресорів навіть не обговорюємо.
    #1079990
    A
    AlexDnepr
    Позавчора, 13:57
    #1079990
    A
    AlexDnepr
    Позавчора, 13:57
    ОМ27 (#1079989) >>> 
    Не важно.
    Мало ли какого идиота выбрали, тем более в рамках истории он был у власти совсем недолго. Бывает такое с кем угодно.
    Это не говорит о том, что государство такое заслуживает.
    #1079989
    ОМ27
    Позавчора, 13:54
    #1079989
    ОМ27
    Позавчора, 13:54
    AlexDnepr (#1079988) >>> Я ж не про окремих людей, а про країну, державне утворення.
    #1079988
    A
    AlexDnepr
    Позавчора, 13:52
    #1079988
    A
    AlexDnepr
    Позавчора, 13:52
    ОМ27 (#1079986) >>> 
    Никто не заслуживает, чтобы их убивали тысячами, если они никого не трогают. И никакой "выбор Януковича" это не меняет.
    Пиздец какой то если честно.
    #1079987
    A
    AlexDnepr
    Позавчора, 13:52
    #1079987
    A
    AlexDnepr
    Позавчора, 13:52
    ОМ27 (#1079986) >>> 
    Вот терпеть не могу этот вотэбаутизм.
    Какого хера мы должны себя сравнивать с самой великой страной в мире? С их историей демократии, с их институтами и так далее?
    #1079986
    ОМ27
    Позавчора, 13:48
    #1079986
    ОМ27
    Позавчора, 13:48
    LIS (#1079979) >>> У нас теж не обрали жінку (яку не яку), а більшість була за Яника... Тому перед тим як називати американців лохами, давайте всі разом подивимося в дзеркало))
    Відразу згадав недавній комент Locki (#1079936) >>>, де було питання: "Чи заслуговує Україна все те, що з нею сталося?" Звичайно, що так, заслуговує. Ми самі довели ситуацію до цього - багатовекторність, янукович і т.д.
    #1079985
    A
    AlexDnepr
    Позавчора, 13:45
    #1079985
    A
    AlexDnepr
    Позавчора, 13:45
    Perdomanoz (#1079984) >>> 
    Да, он вообще не говорит про демократию, это факт.
    #1079984
    Perdomanoz
    Позавчора, 13:44
    #1079984
    Perdomanoz
    Позавчора, 13:44
    МАМ (#1079981) >>> 
    А були інші варіанти, аніж Гарріс?
    Байден же до останнього вважав, що переможе.
    Я колись писав, що потрібно вводити віковий ценз, як на голосування, так і на балотування.
    З.І. До речі цікаво, що термін "демократія" в своїх промовах Трамп майже чи зовсім не використовує.
    Десь читав цю аналітику. Зараз не пригадаю.
    З.З.І. Ти якось звужуєш коло відповідальності тільки до Обами та Клінтона.
    Байден відповідальний значно більше.
    Пересічні деми відповідальні значно більше, коли на праймеріз висунули Байдена на другий термін.
    #1079983
    A
    AlexDnepr
    Позавчора, 13:10
    #1079983
    A
    AlexDnepr
    Позавчора, 13:10
    Biff (#1079982) >>> 
    Ну я не сказал бы, что он стандартный.
    И так нельзя сравнивать, такая дичь требует высокой поддержки, а ее нет. 
    #1079982
    B
    Biff
    Позавчора, 10:50
    #1079982
    B
    Biff
    Позавчора, 10:50
    Рейтинг одобрения трампа на стандартном уровне для этого отрезка срока. Так что вряд-ли в штатах сильно жалеют о своём выборе.
    #1079981
    МАМ
    Позавчора, 10:45
    #1079981
    МАМ
    Позавчора, 10:45
    LIS (#1079979) >>> 
    Походу, лохі це обама з клінтоном, які і продвигали Харріс, не розуміючі що її шанси равни приблизно нулю(((.  А може і розуміючи(((
    Хуйово тільки, що більшість людей в світі  вимушені тепер хлібати ложкою лоховство цих двох довбойобів(((
    #1079980
    Nicon
    Позавчора, 10:44
    #1079980
    Nicon
    Позавчора, 10:44
    LIS (#1079979) >>> Большинство из них этого никогда не поймут. И даже их дети.
    Позавчора, 10:41
    #1079979
    LIS
    Позавчора, 10:41
    МАМ (#1079977) >>> 
    Я їх поздоровляю. Вони лохи.
    #1079977
    МАМ
    Позавчора, 10:27
    #1079977
    МАМ
    Позавчора, 10:27
    LIS (#1079974) >>> 
    ІМХО, багато хто  голосували не за рудого довбня, а просто не хотіли ,щоб презом була жінка, та ще і з чорним кольором обличчя..

    Позавчора, 10:04
    #1079976
    LIS
    Позавчора, 10:04
    mikle (#1079975) >>> 
    Та я тебе зрозумів - "не всі ж ідіоти".
    Але як приклад,ьщо зараз в світі відбувається привів що велика країна повірила в маячню. Так, не вся, але велика частина 
    #1079975
    M
    mikle
    Позавчора, 09:12
    #1079975
    M
    mikle
    Позавчора, 09:12
    LIS (#1079974) >>> Я взагалі то не про виборців цього йолопа. 
    Позавчора, 08:41
    #1079974
    LIS
    Позавчора, 08:41
    mikle (#1079973) >>> 
    Ну я тобі відповісти...
    За рижого довбограя ж проголосували....
    Хоча на поверхні лежало, що він несе повну маячню...
    #1079973
    M
    mikle
    Позавчора, 08:15
    #1079973
    M
    mikle
    Позавчора, 08:15
    LIS (#1079972) >>> А всі прямо такі ідіоти.
    Позавчора, 07:54
    #1079972
    LIS
    Позавчора, 07:54
    GAOdp (#1079971) >>> 
    Він як і хуйло, тримає всіх за ідіотів
    #1079971
    GAOdp
    Позавчора, 01:10
    #1079971
    GAOdp
    Позавчора, 01:10

    Походу "математик" Трамп пообещал выдавать лекарства бесплатно + еще 1, 2. 3. 4. 5. 6. 7 их цены деньгами с собой
    Ну и да, " ... никто раньше такого не слыхивал ..." ))

    Позавчора, 00:56
    #1079970
    LIS
    Позавчора, 00:56
    Соверен (#1079967) >>> 
    Так ясен хуй, немає чого розголошувати, немає результату, якщопипакілька разів проговорив, з картами герасімова, в процесі що вони оточили Комсомольськ, який Горішні Плавні, 
    #1079969
    Suzuki
    Позавчора, 00:51
    #1079969
    Suzuki
    Позавчора, 00:51
    сахар (#1079968) >>> Грубить не надо , мы не пили . Про карты я не шутил . Жена раз пять зашла ко мне в кабинет и сказала , что подружки звонят ,которые за бабки получают от разных предсказателей ин-фу -что среда или четверг-Днепру пиздец и прилетит в жилой . 
    #1079968
    С
    сахар
    Позавчора, 00:13
    #1079968
    С
    сахар
    Позавчора, 00:13
    Suzuki (#1079964) >>> можешь выйти встречать. Но не советую. Я, бля серьезно. Шо вы, как дети.
    #1079967
    Соверен
    Позавчора, 00:13
    #1079967
    Соверен
    Позавчора, 00:13
    #1079966
    Perdomanoz
    Позавчора, 00:13
    #1079966
    Perdomanoz
    Позавчора, 00:13
    kossstil909090 (#1079957) >>> 
    Краснознаменск - це яке місто?
    Горишні Плавні знаходяться 20 км. від Кременчука. 
    Дохуя на мотоциклах їхати.
    #1079965
    С
    сахар
    Позавчора, 00:12
    #1079965
    С
    сахар
    Позавчора, 00:12
    Suzuki (#1079964) >>> хуеро
    #1079964
    Suzuki
    Позавчора, 00:09
    #1079964
    Suzuki
    Позавчора, 00:09
    сахар (#1079963) >>> карты-таро ?
    #1079963
    С
    сахар
    Позавчора, 00:06
    #1079963
    С
    сахар
    Позавчора, 00:06
    Есть херовые вести. На сегодня/завтра правый берег. К тревогам максимально внимательно!!!
    #1079962
    С
    сахар
    Позавчора, 00:03
    #1079962
    С
    сахар
    Позавчора, 00:03
    Хороший матч. А могло быть все по-другому.
    #1079961
    D
    Dnepr1
    Позавчора, 00:01
    #1079961
    D
    Dnepr1
    Позавчора, 00:01
    Dnepr1 (#1079958) >>> Хотя бы,  сука, в качестве блефа)))
    #1079960
    K
    kossstil909090
    Позавчора, 00:00
    #1079960
    K
    kossstil909090
    Позавчора, 00:00
    Proximys (#1079959) >>>потужне нихуя или хиленькое?
    #1079959
    Proximys
    02.12.2025 23:58
    #1079959
    Proximys
    02.12.2025 23:58
    Ни-ху-я. Продолжаем продолжать 🤣
    #1079958
    D
    Dnepr1
    02.12.2025 23:57
    #1079958
    D
    Dnepr1
    02.12.2025 23:57
    Такая наивная мальчисеская мысль, а как бы россия отреагировала на мысль: "Ну если вас ТАКИЕ условия не устраивают, то мы РАЗЪЕБЕМ вас в ноль" .... Эх наивные фантазии романтика...
    #1079957
    K
    kossstil909090
    02.12.2025 23:23
    #1079957
    K
    kossstil909090
    02.12.2025 23:23
    io (#1079956) >>> ультиматум что лондон захватят на самокатах как краснознаменск аки горишни плавни)))))они такие они могут,еще даже не начинали__)))
    02.12.2025 23:21
    #1079956
    io
    02.12.2025 23:21
    4 часа долбаебы уже пиздят. Я представляю как пыпа там знатно в уши нассал 
    #1079955
    A
    AlexDnepr
    02.12.2025 22:56
    #1079955
    A
    AlexDnepr
    02.12.2025 22:56
    Nicon (#1079952) >>> 
    У меня нет оптимизма, я реагирую исключительно на это сообщение, если фантазировать, что оно правдивое.
    #1079954
    Nicon
    02.12.2025 22:55
    #1079954
    Nicon
    02.12.2025 22:55
    Proximys (#1079953) >>> так и будет, к бабке не ходи
    #1079953
    Proximys
    02.12.2025 22:54
    #1079953
    Proximys
    02.12.2025 22:54
    Nicon (#1079951) >>> да, понимаю, но не удивлюсь, если так будет и после переговоров. там сидят профаны и хуйло
    #1079952
    Nicon
    02.12.2025 22:54
    #1079952
    Nicon
    02.12.2025 22:54
    AlexDnepr (#1079950) >>> мне бы твой оптимизм... по моему хуйло не собирается сближать позиции, а только будет делать вид
    #1079951
    Nicon
    02.12.2025 22:53
    #1079951
    Nicon
    02.12.2025 22:53
    Proximys (#1079949) >>> просто добавлю - это сообщение со ссылкой на неназванного чиновника появилось еще до встречи, которая еще продолжается
    #1079950
    A
    AlexDnepr
    02.12.2025 22:52
    #1079950
    A
    AlexDnepr
    02.12.2025 22:52
    Proximys (#1079949) >>> 
    Для многих не очевидно, но это скорее старт сближения позиций, хоть и отдаленно.
    #1079949
    Proximys
    02.12.2025 22:50
    #1079949
    Proximys
    02.12.2025 22:50
    росія НЕ піде на поступки по 3 пунктах «мирного плану Трампа», – NBC News з посиланням на російського чиновника. Ну вот и поговорили. 
    Читати далі
    #1079948
    G
    General
    02.12.2025 22:31
    #1079948
    G
    General
    02.12.2025 22:31
    Suzuki (#1079941) >>> Готуйся до шашликів, дивись марафон та читай позитивних блогерів іванових, петрових, лещенок та й таке
    #1079947
    С
    сахар
    02.12.2025 22:02
    #1079947
    С
    сахар
    02.12.2025 22:02
    Чого пост знесли? З нового року, в новому бюджеті кошти на Марафон не передбачені. І вірогідно, припинення війскових дій.
    #1079945
    Соверен
    02.12.2025 21:43
    #1079945
    Соверен
    02.12.2025 21:43
    А на болотах там веселуха🤣
    #1079943
    Perdomanoz
    02.12.2025 20:56
    #1079943
    Perdomanoz
    02.12.2025 20:56
    Богдан Логвиненко. Проект Українер.
    Важливий і важкий текст. Багатолітер.
    Читати далі
    #1079942
    R
    ROSL_79
    02.12.2025 20:53
    #1079942
    R
    ROSL_79
    02.12.2025 20:53
    Доброго вечора, шановні.
    На сайті історії та статистики ФК «Дніпро» у розділі «Дублери Дніпра» додані сторінки сезонів дублюючого складу «Дніпра» за 1981 та 1982 рік.
    У ці роки за дубль нашої команди грали майбутні чемпіони СРСР-1983 Геннадій Литовченко, Олег Протасов, Володимир Лютий, Віктор Кузнєцов, Сергій Краковський, Петро Кутузов, Микола Федоренко, Юрій Миргородський.
    .
    Сторінка «Дублери Дніпра 1981» – https://dniprohistory.blogspot.com/p/1981.html
    Сторінка «Дублери Дніпра 1982» – https://dniprohistory.blogspot.com/p/1982.html
    Розділ «Дублери Дніпра» – https://dniprohistory.blogspot.com/p/blog-page_48.html
     
    #1079941
    Suzuki
    02.12.2025 20:45
    #1079941
    Suzuki
    02.12.2025 20:45
    General (#1079921) >>> Ученые говорят к нам в гости летит херня с космоса , скоро упадет , человечеству надо готовиться . Вы готовитесь надеюсь , ведь говорят же . 
    #1079940
    Perdomanoz
    02.12.2025 20:24
    #1079940
    Perdomanoz
    02.12.2025 20:24
    Ронін (Данильченко) трохи написав по наших ударах.
    Посилання
    02.12.2025 19:34
    #1079939
    LIS
    02.12.2025 19:34
    Як за океаном весело.
    Космокацарппа випиздили з підготовки місії Crew 12 Space X за спробу піздінга тех. документації.

    #1079938
    K
    kossstil909090
    02.12.2025 19:21
    #1079938
    K
    kossstil909090
    02.12.2025 19:21
    LIS (#1079937) >>> 🥳🤠
    это все мелочи,у деда спрашивают "вы хуй у клинтона сосали?"" а ему ноль на массу ,2 на трассу"..))))у него просто чсв и похуизм уровня бог, ибрагей с мауром отдыхают)
    02.12.2025 19:19
    #1079937
    LIS
    02.12.2025 19:19
    Неадекватність трумпона прогресує 
    😒🗣"Знизити ціни на ліки на 200%, 300%, 400%, 500%, 600%, 700%, 800%. Ніхто ніколи раніше про таке не чув", - Трамп


    🇺🇸 А країни, які нас обкрадали роками, включно з союзниками, але вони нас обкрадали. Я не називатиму імен. Я не згадуватиму Японію. Я категорично відмовляюся згадувати Південну Корею, - 💊💊

    ☝️Який молодець, не згадав, як і обіцяв.

    Йобнуте створіння
    #1079936
    Locki
    02.12.2025 17:28
    #1079936
    Locki
    02.12.2025 17:28
    General (#1079933) >>> 
    Читати далі
    #1079935
    Соверен
    02.12.2025 16:58
    #1079935
    Соверен
    02.12.2025 16:58
    Читати далі
    🇺🇦 👍 13-річний українець встановив світовий рекорд з набивання м’яча :
    ℹ️ Андрій Панів із с. Мальчиць Львівської області побив світовий рекорд — 13 096 набивань м’яча за 1 годину 37 хвилин. Це найбільший офіційно зафіксований результат у світі. Також раніше він встановив рекорд України — 8962 набивання.Андрій почав грати футбол у 2023 році, а після переїзду до Нідерландів виступає за клуб ATS-65. Там він став найкращим бомбардиром минулого сезону (60 голів). У цьогорічному — вже має 29 голів у 11 матчах.

    02.12.2025 15:51
    #1079934
    8
    02.12.2025 15:51
    General (#1079933) >>> вместе с Хухрей
    #1079933
    G
    General
    02.12.2025 15:29
    #1079933
    G
    General
    02.12.2025 15:29
    AlexDnepr (#1079932) >>> "чушь"-це треба було готуватись до шашликів разом з єрмаком.
    Дякую за увагу
    #1079932
    A
    AlexDnepr
    02.12.2025 15:17
    #1079932
    A
    AlexDnepr
    02.12.2025 15:17
    General (#1079931) >>> 
    Дружище, я не буду играть с тобой в игры, которые мы здесь давно уже прошли. 
    Моя реплика была простая - на твою чушь про "надо было готовиться к войне, когда о ней говорили партнеры". Точка. Остальное - к другим.
    #1079931
    G
    General
    02.12.2025 15:15
    #1079931
    G
    General
    02.12.2025 15:15
    AlexDnepr (#1079926) >>>
    "Шо втирать?"
    Хто розмінував Чонгар та запустив "шатли"?
    Хто прибрав бригаду з Гостомеля та залишив там призовників, хоча американська розвідка попереджала про десант?
    Хто відводив війська з Золотого та з того ж Чонгару?
    Хто відпустив Цемаха за $ 300 млн ? (за даними австралійської та американської розвідки). Після цього єрмак купив мерс новий.
    Хто призначив лейтенанта баканова головою СБУ?
    #1079930
    =
    =pilgrimage=
    02.12.2025 15:09
    #1079930
    =
    =pilgrimage=
    02.12.2025 15:09
    LIS (#1079929) >>> Незрозуміло навіщо їм це - їх там і досі як тарганів.
    02.12.2025 14:40
    #1079929
    LIS
    02.12.2025 14:40
    А Китай все ніяк, з січня 2022 року не може здолати тенденція від'ємного приросту населення. 
    Що навіть вдаються до політики здорожчання контрацептивів.
    Китай вперше за три десятиліття запровадить 13% ПДВ на протизаплідні препарати та презервативи задля зупинки падіння народжуваності, — Bloomberg.
    02.12.2025 14:34
    #1079928
    LIS
    02.12.2025 14:34
    LIS (#1079918) >>> 
    Контррозвідка СБУ разом із британськими спецслужбами викрила громадянина Великої Британії Росса Девіда Катмора, який у 2024–2025 роках працював на спецслужби РФ та проводив розвідувально-диверсійну діяльність в Україні
    Катмор прибув як інструктор для підготовки військових ЗСУ та мав бойовий досвід у британській армії й на Близькому Сході.
    #1079927
    Соверен
    02.12.2025 14:06
    #1079927
    Соверен
    02.12.2025 14:06
    Та невже...щось в лісі здохло...
    ⚡️ Телемарафон у 2026 році скасують: Рада має намір зупинити його фінансування на суму 2 млрд грн, — повідомляють ЗМІ.
    #1079926
    A
    AlexDnepr
    02.12.2025 13:52
    #1079926
    A
    AlexDnepr
    02.12.2025 13:52
    General (#1079925) >>> 
    Я в принципе не очень здоровый, мне можно.
    В 19 году мир кричал что будет война? Хорош втирать.
    #1079925
    G
    General
    02.12.2025 13:51
    #1079925
    G
    General
    02.12.2025 13:51
    AlexDnepr (#1079924) >>> З 2019 по 2022 три роки, а не пару тройку місяців. Психично здорова людина не буде спекулювати відрізаною головою Гонгадзе
    #1079924
    A
    AlexDnepr
    02.12.2025 13:04
    #1079924
    A
    AlexDnepr
    02.12.2025 13:04
    General (#1079921) >>> 
    После 14-го года страна должна была готовиться к войне все годы. Подготовить страну за пару тройку месяцев невозможно.
    Если бы страна была совсем не готова, то страны бы уже не было. Но вы можете и дальше искать простые и удобные ответы для своей психики, не буду вам мешать.
    А ха да. К сожалению, как бы не готовились, жертвы все равно бы были, большие. Но я не буду уподобляться и спекулировать на смертях как вы.
    PS. Для начала было бы неплохо сохранить огромные склады с оружием и боеприпасами, а не дать их подорвать и никого не наказать и не расследовать.
    02.12.2025 12:56
    #1079922
    LIS
    02.12.2025 12:56
    General (#1079921) >>> 
    Ти не правий 
    В загибелі українців винен хуйло і кацаполенд в повному складі, в т.ч. харошие румские. Той же Мар0ік вони б захопили по любому ближче до вересня 2022 бо коротке плече логістики по військам та в першу чергу по авіації з єйска, ростова та Крима. А по цивільним вони б лупили по любому.
    Теріторії би менше втратили, але великих жертв серед людей не вдалося б уникнути, бо люди роками не навчені були користуватися укиттями та самих укриттів за рік не настроїли б і не нареионтували ю в потрібній кількості, а у кацапів перша тактика при провалах на полі бою  - удари по цивільним.
    #1079921
    G
    General
    02.12.2025 12:28
    #1079921
    G
    General
    02.12.2025 12:28
    LIS (#1079915) >>> Я про це і кажу. Коли готуєшся до війни, про яку попереджають багато разів, то агресор не нападає. А якщо і нападає, то кількість жертв значно менше
    02.12.2025 12:26
    #1079920
    LIS
    02.12.2025 12:26
    LIS (#1079919) >>> 
    Не
    Якщо сирський продовжить свою хуйню зі штурмовими військами начолі з двома ідіотами з проруснявим бекграудом, то зможе довести до колапсу на певних ділянках.
    02.12.2025 12:20
    #1079919
    LIS
    02.12.2025 12:20
    Nicon (#1079917) >>> 
    Я це чую від нього з січня 2025 року. Він почав це говорити після інавгурації трумпона і весь час  дає максимум місяць.
    #1079917
    Nicon
    02.12.2025 12:17
    #1079917
    Nicon
    02.12.2025 12:17
    LIS (#1079914) >>>  
    "...колапс фронта неминуем..."
    02.12.2025 12:13
    #1079916
    LIS
    02.12.2025 12:13
    Затримано ще один результат "сталої системи управління"
    До літа цього року перший зам міністра енергетики і дивним чином гроші виводилися на болотяні помийки.
    Але не плутайте, це "по державницьки", а набу русні продалося.

    02.12.2025 12:01
    #1079915
    LIS
    02.12.2025 12:01
    General (#1079912) >>> 
    До чого тут це лайно?
    В загибелі сотен тисяч українців винен хуйло зі своїм кацаполендом.
    Бо це вони пішли нас вбивати, а не Зеленський з Єрмаком.
    Керівництво нашої держави винне тільки в слабій готовності до цієї війни.
    02.12.2025 11:57
    #1079914
    LIS
    02.12.2025 11:57
    Nicon (#1079911) >>> 
    А до чого тут та ромашка, чи вірим ми Чмуту?

    02.12.2025 11:54
    #1079913
    LIS
    02.12.2025 11:54
    сахар (#1079909) >>> 
    Та немає пруфів на 400 К осіб в СЗЧ, є  біля 400 К карних справ по СЗЧ, 2/3 з яких це 3-5 і навіть 7 справ на одну особу, в т.ч. коли справи заведені ДБР по підслідності і паралельно поліцією/СБУ бо вони впіймали, або з якихось причин по конкретним особам справа їм передана за дорученням ДБР.
    По різним оцінкам до 106 К осіб. Теж багато, але й не 400К.
    #1079912
    G
    General
    02.12.2025 11:46
    #1079912
    G
    General
    02.12.2025 11:46
    AlexDnepr (#1079908) >>> Єрмак разом з Зеленським винні у загибелі сотен тисяч українців, бо готували країну до шашликів, а не до війни. 
    #1079911
    Nicon
    02.12.2025 11:44
    #1079911
    Nicon
    02.12.2025 11:44
    вы Чмуту верите?
    #1079910
    =
    =pilgrimage=
    02.12.2025 10:58
    #1079910
    =
    =pilgrimage=
    02.12.2025 10:58
    LIS (#1079905) >>> Усе вірно написано, але є ще доповнення по Міндіч-Єрмаковській молодій команді. Ходили чутки, що через цю команду багато хто з Заходу тупо відмивав дуже великі гроші. З відома та дозволу нашої влади, бо інакше ми б могли не отримати і тих фінансів, які ми отримали від деякіх західних партнерів. Тому і Міндіча так спритно випустили. Повторюю, це тільки чутки, але давно відома гра тих же америкосів, коли однією рукою на нас вказували як на корумповану державу, а другою з задоволенням користувалися у своїх фінансових приватних цілях. А що, завжди можна сказати, що ми через якійсь там фонд перевели гроші, а йобані хохли знов усе вкрали. І зовсім непоодинока замовчана справа Бурісми, яка просочилася у медіа лише тому, що комусь дуже хотілося завалити Байдена.
    #1079909
    С
    сахар
    02.12.2025 10:47
    #1079909
    С
    сахар
    02.12.2025 10:47
    #1079908
    A
    AlexDnepr
    02.12.2025 10:38
    #1079908
    A
    AlexDnepr
    02.12.2025 10:38
    Интересно. А Ермак отрезал голову Гонгадзе?
    02.12.2025 10:24
    #1079906
    LIS
    02.12.2025 10:24
    LIS (#1079905) >>> 
    А це про сталу систему управління в державі, що є продуктом єрмаковських підходів в призначенні лояльних але без ініціативних, тупих, некомпетентних і воровитих  кадрів.
    😳60% військовослужбовців докуповують спорядження власним коштом, - Рахункова палата. 
    👉лише 25% задоволені державним спорядженням.
    👉понад половина опитаних незадоволені якістю харчування.
    👉26% повідомили про нестачу пального у підрозділах.
    Відповідно до даних Рахункової палати, на продовольство й речове забезпечення в держбюджеті 2024 року закладали лише 44,5% від необхідного; на паливно-мастильні матеріали — 73%. 
    😡Частина коштів залишилася невикористаною (400 млн грн), а понад 11 млрд грн опинилися в дебіторській заборгованості.
    02.12.2025 09:48
    #1079905
    LIS
    02.12.2025 09:48
    Oss (#1079903) >>> 
    Єдина правда, що моментом пробують скористатися трумпоно-русняві.
    Але
    Все чітко в канві наративів ОПешних ТГ по типу джокера, карткового будинку, та їх телеканалу "ми Україна+"
    Це все русня , набу продалося русні.
    Тобто Малюк з Будановим та Федоровим  теж русні продалися.
    А молода Міндіч Єрмаковська бригада все робила "патріотично" і "во благо", скіртовала лями наліка зелені "для армії", "для енергетики" та й взагалі "для економіки", просто хлопці трохи дивні, вони "підтримували" країну вимиваючи з неї гроші.
    Те що слідство почалося мінімум 19 місяців тому, теж похуй.
    Тобто красти мільойни баксів через русняво-деркачівські схеми і "пральні" та  за  участю кіпи деркачівських тіпуль то є патріотично і державно, а дати за це по руках то є робота на русню. Головне не перепутать.
    #1079904
    GAOdp
    02.12.2025 09:20
    #1079904
    GAOdp
    02.12.2025 09:20
    Oss (#1079903) >>> 
    таке враження, що якщо б не НАБУ,все було б добре у нас.
    Судячи з цього допису.
    А наприклад сітуація з відстуністю грошей и ФОП-ів пощипати, та і не виникла б ...
    ну просто все було б супер. 
    І з електрикою також.
    02.12.2025 08:20
    #1079903
    Oss
    02.12.2025 08:20
    Читати далі
    Є ще така думка.
    #1079902
    =
    =pilgrimage=
    01.12.2025 23:04
    #1079902
    =
    =pilgrimage=
    01.12.2025 23:04
    Perdomanoz (#1079901) >>> Друже, люби далі. Я тобі про Тараса, а ти мені про під...аса. Піду спати.
    #1079901
    Perdomanoz
    01.12.2025 23:00
    #1079901
    Perdomanoz
    01.12.2025 23:00
    =pilgrimage= (#1079900) >>> 
    Люблю таке.
    Прості відповіді на складні питання.
    Кількасот кілометрів кордону з Китаєм у свнсбк.
    А так, звісно, все можна вирішити)
    #1079900
    =
    =pilgrimage=
    01.12.2025 22:16
    #1079900
    =
    =pilgrimage=
    01.12.2025 22:16
    Perdomanoz (#1079899) >>> Ще раз: питання не до мене. Хотіли б вирішити - вирішили б.
    #1079899
    Perdomanoz
    01.12.2025 21:27
    #1079899
    Perdomanoz
    01.12.2025 21:27
    =pilgrimage= (#1079898) >>> 
    На четвертий рік війни можна було б якось вирішити це питання, але... 

    Хто повинен був вирішити питання з постачанням товарів подвійного призначення з Китаю через прокладки:
    Трамп, Сі, Європа.
    Розклади, будь ласка, як Європа або США чисто теоретично зможе контролювати або заблокувати постачання товарів з Китаю до свнсбк.

    #1079898
    =
    =pilgrimage=
    01.12.2025 20:44
    #1079898
    =
    =pilgrimage=
    01.12.2025 20:44
    Perdomanoz (#1079897) >>> Звідки? Ну так це вже питання не до мене, а до наших "партнерів". На четвертий рік війни можна було б якось вирішити це питання, але... Гроші, геополітика і знову гроші. Багато чого робиться у тиші: і гарного, і поганого. Навіть нам доводиться робити те, чого ми не хочемо. Приклад: крику було до всцику, коли ми зупинили нафтопровід Дружба - і що? Знову працює, бо значить так треба.
    #1079897
    Perdomanoz
    01.12.2025 20:28
    #1079897
    Perdomanoz
    01.12.2025 20:28
    =pilgrimage= (#1079896) >>> 
    Цікаво дівки танцюють. І тамада веселий.
    Україна АБСОЛЮТНО легально отримує товари подвійного призначення і навіть зброю.
    З.І. Звідки в свнсбк така кількість електроніки для дронів?)
    #1079896
    =
    =pilgrimage=
    01.12.2025 20:19
    #1079896
    =
    =pilgrimage=
    01.12.2025 20:19
    Perdomanoz (#1079895) >>> Ну так є ще західні товари подвійного призначення, які ми отримуємо напряму, а свнсбк через треті країни. Так що у цьому паритет. Добре це чи погано, але так є.
    #1079895
    Perdomanoz
    01.12.2025 20:01
    #1079895
    Perdomanoz
    01.12.2025 20:01
    =pilgrimage= (#1079893) >>> 
    Заради справедливості потрібно казати, що товари подвійного призначення Україна купує в Китаю через треті країни.
    А свнсбк напряму.
    Ну і логістика - два океани чи залізницею.
    #1079894
    Кот с бухлишком
    01.12.2025 19:58
    #1079894
    Кот с бухлишком
    01.12.2025 19:58
    AlexDeadLine (#1079887) >>> ты сделал мой вечер)))))
    #1079893
    =
    =pilgrimage=
    01.12.2025 19:28
    #1079893
    =
    =pilgrimage=
    01.12.2025 19:28
    Perdomanoz (#1079890) >>> Участь Китаю є вже давно. Просто про це ніхто не хоче говорити. Наші мисливці за шахедами розповідали: йде хвиля під десяток штук, вони збивають одного, а інші відразу розлітаються у різні боки. Що це - керування онлайн яимось чином, використання ШІ - поки невідомо. Але це явно не орківські розробки - нескладно здогадатися чиї. Заради справедливості, треба сказати, що й ми весь цей час користуємося китайськими товарами та розробками. Якщо Китай був би проти, то наврядчи ми б продовжували. Просто треба визнати, що Китай зацікавлений, щоб багаття нашої війни палало сильніше.
    #1079892
    Suzuki
    01.12.2025 19:22
    #1079892
    Suzuki
    01.12.2025 19:22
    LIS (#1079884) >>> Максимов и ДК похоронил бы --про него , уже как про черную метку говорят
    #1079891
    Perdomanoz
    01.12.2025 18:54
    #1079891
    Perdomanoz
    01.12.2025 18:54
    LIS (#1079884) >>> 
    Просто Суркіс-молодший їбанутий. 
    Не дала йому природа мізків.
    Зарити за 20 років найпопулярніший клуб країни в сраку.
    Він зміг. 
    З.І. В Костюка хотілось би вірити. Може це і не його концепт, може і не піде. Але він дохуя хлопців для різних збірних підготував.
    Точно не камонплей.
    #1079890
    Perdomanoz
    01.12.2025 18:48
    #1079890
    Perdomanoz
    01.12.2025 18:48
    Цікаве про дрони і участь китаю в тому, що свнсбк мають змогу нас атакувати.
    Посилання
    01.12.2025 18:25
    #1079889
    LIS
    01.12.2025 18:25
    У кротобази теж весело, програють Кривим 0:1.)))
    #1079888
    Соверен
    01.12.2025 17:19
    #1079888
    Соверен
    01.12.2025 17:19
    Руїнами дири задоволений 👍
    #1079887
    A
    AlexDeadLine
    01.12.2025 17:15
    #1079887
    A
    AlexDeadLine
    01.12.2025 17:15
    LIS (#1079884) >>> Ти ще  й на хфутболі  знаєшся? 
    #1079886
    A
    AlexDnepr
    01.12.2025 17:07
    #1079886
    A
    AlexDnepr
    01.12.2025 17:07
    ДК супер.
    #1079885
    Соверен
    01.12.2025 16:50
    #1079885
    Соверен
    01.12.2025 16:50
    Дира - Полтава 0-1 (55хв.)🤣🥳😂
    01.12.2025 16:50
    #1079884
    LIS
    01.12.2025 16:50
    На кой ляд дирка тренера міняла.
    Один хрін тіки в профіль.
    Навіть заміна тренера надає тій команді мотивації.
    А краще б до літа Максимова покликали. Толку було більше.
    #1079883
    Соверен
    01.12.2025 16:48
    #1079883
    Соверен
    01.12.2025 16:48
    LIS (#1079882) >>> Детектор показав, що він не спеціально вживав препарат.
    #1079881
    =
    =pilgrimage=
    01.12.2025 14:02
    #1079881
    =
    =pilgrimage=
    01.12.2025 14:02
    LIS (#1079880) >>> Так, непоодинокий випадок і, скоріш за все, це не випадковість. Коли нам показували, як Ізраїль точково винищує іранських генералів, треба було зрозуміти, що таку можливість мають не тільки ізраїльтяни.
    01.12.2025 13:52
    #1079880
    LIS
    01.12.2025 13:52
    Соверен (#1079877) >>> 
    Нажаль це не поодинокі події
    То шахеди в квартиру головного редактора ICTV. На щастя вони були у сховищі 
    То сім'я відомих мікробіологів загинула в Києві, їх квартира була епіцентром вибуху шахеда.
    Будинок в Тернополі. Заводський того радіозаводу. Але не один з діючих співробітників не загинув і 8 поранених із співробітників.
    Останній приліт у нас по багатоповерхівці. Епіцентр - квартира співробітника спецслужб, який 4 роки не оформлював УБД. У вересні сцуко оформив, на диво вони  зосталися  у родичів на два дні і оминули загибелі....
    01.12.2025 13:43
    #1079879
    LIS
    01.12.2025 13:43
    Щось в британській армії зовсім жопа с технікою
    То їх нова основна БМП пердить, чхає,  торохтить і тіліпає
    То з основною вантажівкою війська повна жопа.

    #1079878
    GAOdp
    01.12.2025 13:18
    #1079878
    GAOdp
    01.12.2025 13:18
    ОМ27 (#1079867) >>> 
    “Не може бути альтернативи миру через силу” — Андрій Сибіга, міністр закордонних справ України. - YouTube
    ну послухай спеца ...
    ясно, що джерело те ще, но перше, що знайшов
    AlexDnepr (#1079873) >>> 
    угу ... додумали.
    #1079877
    Соверен
    01.12.2025 13:10
    #1079877
    Соверен
    01.12.2025 13:10
    LIS (#1079875) >>> 
    AlexDnepr (#1079876) >>> Думаю все це не просто так...
    #1079876
    A
    AlexDnepr
    01.12.2025 13:09
    #1079876
    A
    AlexDnepr
    01.12.2025 13:09
    LIS (#1079875) >>> 
    Это просто пиздец.
    01.12.2025 13:07
    #1079875
    LIS
    01.12.2025 13:07
    Під час атаки на Вишгород загинув співробітник оборонної компанії Fire Point, що виготовляє низку моделей дронів та ракети «Фламінго», – співвласник і головний конструктор Денис Штілерман.

    Це в тому багатоквартирному  будинку у Вишгородв, в який при останній атаці на Київ, влучили два дрони.
    01.12.2025 12:58
    #1079874
    LIS
    01.12.2025 12:58
    ОМ27 (#1079872) >>> 
    Сібіга має спеціалізацію по Ближньому Сходу, володіє арабською,  перською і турецькою. 
    Я тож володію англійською, але її достатньо на побутово-технічному рівні. Вести важливі перемовини я не зможу.
    Так може Близьким Сходом най і далі  займається раз Байрактари і не тільки виторгував.
    Може він пацан і резкий, але як показало життя, в "пацанячих" перемовинах ми програємо не та  "вагова" категорія, а от дипломатичними викрутасами нам вдається переламувати "пацанячі" виходами трумпона.
    #1079873
    A
    AlexDnepr
    01.12.2025 12:44
    #1079873
    A
    AlexDnepr
    01.12.2025 12:44
    Понял. Короче, по обыкновению - додумали. Ничего нового.
    #1079872
    ОМ27
    01.12.2025 12:40
    #1079872
    ОМ27
    01.12.2025 12:40
    сахар (#1079869) >>> Він дипломат, навіщо йому ОП? 5 років був послом у Туреччині (16-21). Не знав турецької, але купили ж байрактари. 
    LIS (#1079870) >>> Кислиця довго працював у США (ООН), тому логічно, що його більше задіюють в цих перемовинах. 
    #1079871
    Proximys
    01.12.2025 12:36
    #1079871
    Proximys
    01.12.2025 12:36
    Доколупаться абы доколупаться. Уж точно он английский знает лучше чем большинство тут сидящих ))
    01.12.2025 12:34
    #1079870
    LIS
    01.12.2025 12:34
    ОМ27 (#1079867) >>> 
    ОМ27 (#1079868) >>> 
    Дуже просте запитання, чого в важливих для країни перемовинах, де від нашої заокеанської занози приймає участь держсекретар, точніше навіть - голова делегації, тобто глава зовнішньополітичного відомства, в нас перший зам.
    І це не вперше, а постійно на важливих англомовних перемовинах Сібіги немає. Дивне співпадіння.
    І так, диплом перекладача з англійської не означає нормальне володіння нею, достатнє для ведення перемовин.
    #1079869
    С
    сахар
    01.12.2025 12:27
    #1079869
    С
    сахар
    01.12.2025 12:27
    ОМ27 (#1079868) >>> писать звернення і розмовлять на перемовинах, це різні речі. Чи ні? Я не проти Сибіги. Хай він очолить ОП і пише далі. Є освіта, є навички. Я буду тільки рад.
    #1079868
    ОМ27
    01.12.2025 12:24
    #1079868
    ОМ27
    01.12.2025 12:24
    сахар (#1079866) >>> Тобто, коли на початку широкомасштабної війни, Сибіга писав для Президента різні звернення (у тому числі англійською до іноземної аудиторії), усі були в захваті. А зараз вже не влаштовує його знання англійської.
    #1079867
    ОМ27
    01.12.2025 12:18
    #1079867
    ОМ27
    01.12.2025 12:18
    AlexDnepr (#1079865) >>> Євген сказав)) 
    Сибіга - спеціаліст з міжнародних відносин, перекладач з англійської мови... а тут виявляється, що він не знає англійської))
    #1079866
    С
    сахар
    01.12.2025 12:18
    #1079866
    С
    сахар
    01.12.2025 12:18
    AlexDnepr (#1079865) >>> он знает, но не разговаривает, если быть точным. Знают многие, кто смотрел его пресс-коментарии. Я так понимаю, ты не смотрел?!
    #1079865
    A
    AlexDnepr
    01.12.2025 12:13
    #1079865
    A
    AlexDnepr
    01.12.2025 12:13
    сахар (#1079864) >>> 
    Извини, я просто пропустил как то.
    А кто сказал, что он не знает английского?
    #1079864
    С
    сахар
    01.12.2025 12:10
    #1079864
    С
    сахар
    01.12.2025 12:10
    AlexDnepr (#1079862) >>> да тут и без тг каналов было понятно, что назначая министра иностр дел, человека не знающего английский - это еще тот кринж. 
    #1079863
    A
    AlexDnepr
    01.12.2025 12:08
    #1079863
    A
    AlexDnepr
    01.12.2025 12:08
    Кстати, как там наш антикоррупционный комсомол, посадили Резникова за "яйца по 17"?
    #1079862
    A
    AlexDnepr
    01.12.2025 12:01
    #1079862
    A
    AlexDnepr
    01.12.2025 12:01
    Причал еще и профессионалы в дипломатии.
    Почитали телеграмм и уже решили кто лучше на министра.
    Удивительные люди конечно )
    #1079861
    С
    сахар
    01.12.2025 11:58
    #1079861
    С
    сахар
    01.12.2025 11:58
    GAOdp (#1079859) >>> як на мене, було б непогано Кислицю замість Сибіги.
    #1079860
    С
    сахар
    01.12.2025 11:56
    #1079860
    С
    сахар
    01.12.2025 11:56
    kossstil909090 (#1079857) >>> по каким критериям ты ставишь Ахметова и Кинаха в один ряд?
    #1079859
    GAOdp
    01.12.2025 11:56
    #1079859
    GAOdp
    01.12.2025 11:56
    LIS (#1079856) >>> 
    про Кислицю сподобалося ... 
    як по мене, було б непогано
    #1079858
    B
    BCC
    01.12.2025 11:54
    #1079858
    B
    BCC
    01.12.2025 11:54
    Мунтян умер, на 80-м году (
    #1079857
    K
    kossstil909090
    01.12.2025 11:44
    #1079857
    K
    kossstil909090
    01.12.2025 11:44
    LIS (#1079856) >>> есть такие люди которые при любой власти на плаву,Ахметов,Кинах и тд.)
    01.12.2025 11:28
    #1079856
    LIS
    01.12.2025 11:28
    Ладно звичайний піпл проти Єрмака, в пошуках чого в нас все туго
    Но воно виходить що не тільки піпл звичайний
    Не дарма Єрмак все намагався зжерти і Федорова, і Буданова а тепер виходить, і Малюка. По останньому взагалі цікавинка, якщо правда.
    Єрмак проявляв невдоволення, що прогледів операцію "Мідас", а не офіси деркача. Якщо так, повторююсь, заєбічєський "державник" що тут скажеш.
    P S.
    Татаров "красава", кольорована апаратна криса, вже й тут в таборі "революціонерів" опинився
    01.12.2025 11:22
    #1079855
    LIS
    01.12.2025 11:22
    Proximys (#1079853) >>> 
    Жесть
    #1079854
    P
    Pavaliv
    01.12.2025 11:06
    #1079854
    P
    Pavaliv
    01.12.2025 11:06
    Всі живі?(
    #1079853
    Proximys
    01.12.2025 10:37
    #1079853
    Proximys
    01.12.2025 10:37
    Через дорогу от офиса. ото уебало так уебало. Волной с дверей посрывало замки

    #1079852
    R
    ROSL_79
    01.12.2025 10:25
    #1079852
    R
    ROSL_79
    01.12.2025 10:25
    Гучно було, аж вуха заклало :(

    МАМ (#1079849) >>> 
    Саме так
    #1079851
    Кот с бухлишком
    01.12.2025 09:32
    #1079851
    Кот с бухлишком
    01.12.2025 09:32
    vem (#1079850) >>> належала это чуть легче чем насосала))))
    01.12.2025 09:14
    #1079850
    vem
    01.12.2025 09:14
    LIS (#1079847) >>> а кто эта вся, что належала на него?
Присутні 6 користувачів та 16 гостей:
AlexDnepr, D.O.P., LIS, mikle, Proximys, ross
15 Тур
05.12. 18:00
Зоря
Карпати
06.12. 13:00
ЛНЗ
Оболонь
06.12. 15:30
Колос
Шахтар
06.12. 18:00
Кудрівка
Динамо
07.12. 13:00
Кривбас
Олександрія
07.12. 15:30
Металіст 1925
Верес
07.12. 18:00
Рух
Полісся
08.12. 15:30
СК Полтава
Епіцентр
Турнірна таблиця
Команда І О Ф
1
Шахтар
14 31
2
ЛНЗ
14 29
3
Полісся
14 27
4
Колос
14 23
Стати патроном
Акаунт прив'язан | Інструкція